AP ۱۴۰۳ وږی ۲۷ ۲۰:۲۵
Journalist ID: 5624
News ID: 85599666
T T
۰ Persons

Tags

مسئولان در هر بخش برای خودکفایی افغانستان سخت تلاش می‌کنند

کابل- ایرنا- رهبر دولت سرپرست افغانستان، گفت: مسئولان در هر بخش برای خودکفایی افغانستان سخت تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا در کابل؛ دفتر رسانه‌ی والی ولایت بلخ امروز سه‌شنبه۲۷ سنبله، در خبرنامه‌ی اعلام کردند که ملا هبت الله آخوند زاده رهبر دولت سرپرست افغانستان از کانال قوش‌تپه و مزار شهدای راه حیرتان بازدید کرده است.

خبرنامه افزود: نخست از کانال قوش تیپه و پل‌های ساخته‌شده بر این کانال، خطوط آهن و راه‌های ترانزیتی بازدید کردند. 

وی بیان داشت: افغانستان یک کشور زراعتی است، اما متأسفانه در حکومت‌های پیشین توجه کافی و به شکل درست به این بخش صورت نگرفته و هیچ برنامه انکشافی برای آن وجود نداشته است.

رهبر دولت سرپرست افزود: امروز خوشبختانه در سراسر کشور نظام اسلامی حاکم است و مسئولان در هر بخش برای خودکفایی افغانستان سخت تلاش می‌کنند و عملی کردن پروژه‌های ملی این‌چنینی به‌زودی افغانستان را از نیاز به کمک‌های خارجی نجات داده و کشور را روی پای خود خواهد ایستاند.

ملا هبت‌الله به مزار شهدای گروهی « راه حیرتان» رفتند افزود: این شهدا قهرمانانی بودند که برای برپایی، دوام و حفظ نظام اسلامی قیام کردند و به‌طور بسیار بی‌رحمانه و مظلومانه به شهادت رسیدند.

رهبر دولت سرپرست گفت: به واسطه خون و فداکاری‌های آنان و به کمک نصرت الهی، کشور از شرایط سخت نجات یافت و از دست ظالمان آزاد شد، به طوری که اکنون همه افغان‌ها با سربلندی زندگی می‌کنند.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .